15 Şubat 2014 Cumartesi

TERÖRİST VE TERÖRİZM ÜZERİNDEN ÇIKAR KAPIŞMASI ve KARAYILAN PAZARLIĞI !


İRAN KARAYILAN'I KESİNLİKLE YAKALAMIŞTIR...

ŞİMDİ BÜTÜN DÜNYA KARAYILANI İRAN'DAN KURTARMAK İÇİN SEFERBERLİK İLAN EDECEKTİR !!!

(VE MUHTEMELEN DE KURTARACAKTIR !)


ÇOK BÜYÜK PAZARLIKLAR VAR !!!

BENCE ANKARA-TAHRAN-WASHINGTON HATTI EPEY HAREKETLİ...

BAZI(!) GİZLİ(!) SERVİSLERİN ACAİP PANİKLEDİĞİ KESİN !!!

APO İTİNİ ASMAYAN DANDİK YERLİ YÖNETİM, MUHTEMELDİR Kİ ŞİMDİ DE KARAYILAN'IN SERBEST KALMASI İÇİN UĞRAŞIYOR !!!

MOSSAD'IN SON YILLARIN EN AĞIR MESAİSİNİ YAPTIĞI KESİN !!!

CIA ŞAŞKIN.....
ANKARA-TELAVİV ARASINDA ORTA SIÇAN OLDU !!!

MİT'İ ANLAYAN VAR İSE BERİ GELSİN.....

HİÇ ŞÜPHESİZ Kİ, KARAYILANI ELE GEÇİRENLER, O'NU KULLANANLARDAN DAHA BÜYÜK AVANTAJLAR ELDE EDEBİLİR... İŞTE BÖYLE PUSLU DURUMLARDA BÜTÜN AJANLARIN "AV" İÇİN SAHAYA İNDİĞİ KESİN. BELKİ HEMEN DEĞİL AMA ZAMAN İÇİNDE HAKİKAT GERÇEK YÜZÜNÜ MUTLAKA GÖSTERECEKTİR..... 


HEM ALLAHAŞKINA GİZLİ OLAN NE VAR Kİ? 
NE KALDI Kİ?
HERŞEY DEŞİFRE ...... !
HERŞEY ORTADA ...... !
LADEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS !


EYY İRAN !!!
YAP BİR DELİKANLILIK DAHA….
AYIR BACAKLARINI GİTSİN !!!
BOP'UN IRZINA İŞTE BÖYLE GEÇİLİR !!!

ARKASI YARIN  .....



FAYDALI BİR OKUMA PARÇASI

İsrailli gazeteci İtai Anghel, geçtiğimiz Eylül ayında PKK yöneticisi Murat Karayılan ile önemli bir röportaj yaptı. Anghel'in Karayılan röportajında basına yansıyanlar Türkiye'de çok tartışıldı. Röportajın tamamının daha sonra yayınlanacağı duyuruldu. O röportaj geçtiğimiz günlerde İsrail Kanal 2 televizyonunda yayınlandı. Röportajın birinci bölümü İtai Anghel'in Kuzey Irak izlenimlerine dayanıyordu. Anghel, burada"İsrail Kurd" dergisini çıkaran Davud Bağıstani ile görüştü. Kuzey Iraklı Kürtler İsrail'e nasıl bakıyor sorusunu sordu. Anghel'in röportajını ve izlenimlerini Rafael Sadi, Odatv için Türkçeleştirdi. İşte Anghel'in Kuzey Irak izlenimleri ve Bağıstani ile görüşmesi Rafael Sadi'nin çevirisiyle:

Murat Karayılan röportajının tamamı:
Kabul ediyorum bu röportaja başlarken çocukça hisler ile başladım. Tam burada , Kuzey Irak sınırında kendimi küçük bir çocuk gibi kendisine güvendiğim bir arkadaşımın bana sırtını döndüğünü ve bana karşı çıktığını, hatta benim hakkımda ileri geri konuşarak beni aşağıladığını düşünerek bu yola koyulduğumu hissediyorum. Sanki ben bana sırtını dönen bu arkadaşıma kızarak aslında en çok kızdığı nefret ettiği kendisini sevmediği başka bir arkadaşına gidiyordum. Hislerimin içinde yaralanmışlık ve onu yaralayarak intikam alma hissim de vardı. Kendisinden nefret eden ve onu yaralamak isteyen bir arkadaşına gidiyordum sanki. Bende kendisi hakkında ileri geri konuşup kendisini yaralamalı mıydım veya nefret ettiği arkadaşı ile birlikte onu dövmeli miydik? İyi dost Türkiye idi. Uzun seneler İsrail'in müttefiki olan Türkiye. Bu ülkeyi ve vatandaşlarını tartışmasız sevmiştim. Ve günün birinde bir filo Gazze'ye geldi ve herşey alt üst oldu. İstanbul'a son geldiğimde ''İSRAİL'e ÖLÜM'' sloganları atan insanlar ile karşılaştım. ''SİYONİST KÖPEKLER'' ''HESAP VERECEKSİNİZ'' sloganları her yerde idi. 

En açık şekli ile onlar artık İsrail'in dostu olmadıklarını ifade ettiler ve en belirgin ifade şeklide başbakanlarının yeni dostları olan Ahmedinecad, Nasarallah ve Hamas huzurunda beyan etti. Böylece Türkiye'yi terk ederek Kuzey Irak sınırını geçtim. Ki orada Türkiye'nin en acı düşmanları yaşıyordu: Yasadışı Kürt örgütü PKK oradaydı. Türkler ile savaşmak içim nedenleri var. Nüfuslarının beşte biri Türkiye'de yaşıyor ve Türkiye onları bunalıma sürüklüyor, takip ediyor, bir çok Kürt köyünü toptan yok ediyor ve haritadan siliyor, hatta lisanları olan Kürtçe'yi kullanmayı yasaklıyor. Veya çocuklarına Kürt isimleri koymayı yasaklıyor. (Çevirmen notu: Yazar son düzenlemeleri ve özgürlükleri henüz bilmiyor, sanırım Kuzey Irak'ta kendisine anlatılanlar bunlar)

Türkiye'de aranan bir numaralı yeraltı örgütü komutanı: 
MURAT KARAYILAN.
Kendisi uzun yıllardır saklanmakta hatta basına görünmeme konusunda da özen göstermekte. Sürekli bir mekanı veya komuta merkezi yok. O ve askerleri sürekli hareket halindeler. Hareket sahası ise İran , İrak ve Türkiye sınırındaki ormanlar ile dağlar arasıdır. Savaşçıları arasında fazlaca kadın savaşçı göze çarpmakta. Dünyada kadınların bu denli savaştığı ve hatta göğüs göğüse savaştığı başka savaşçılara komuta ettiği ve Irak, İran ve de Türkiye içlerinde de savaştıkları ordu yoktur. İşte ben oraya varmak istedim. Bu noktada hikayemiz daha karmaşık ve daha ciddi bir hal aldı. 

Kürtler arasında İsrail ile müttefik olmayı isteyenler çok. 

Başka bir  taraftan ise Türkiye ile ilişkilerimiz bozulmaya başlasa bile İsrail ile Türkiye arasında askeri işbirliği mevcut ve sonuçta İsrail'in bu işbirliğinin sonucu olarak Türkiye'ye vermiş olduğu askeri teknolojinin Kürtleri vurmakta kullanıldığı da bilinmektedir. Yeraltı örgütünün dağlar arasındaki mekanına giden uzun yolda bunları düşündüm. En çok korktuğum ise İsrail malı İnsansız hava aracının bu tarafa doğru ateş etmesiydi.
BİZİ EN KOLAY İSRAİL ANLAR
Kendisine ulaştığımda Karayılan, bütün ülkeler arasında İsrail'in kendilerini en kolay anlayabilecek insanlar olması gerektiğini beklediğini söyledi: 

“Çünkü Kürtler Yahudiler gibidir. Soykırım geçirdiler, sürgün yaşadılar ve takip edildiler”. 

Bu noktada yanılıyordu. Bir taraftan bizim silahlarımız Türklere kendilerini yok etmesi için yardım ediyordu, bir taraftan da Türkler Karmel dağlarındaki yangını söndürmemiz için pilotlarını ve uçaklarını gönderiyordu. Peki kimdi bizim dostlarımız? Ve kim bizim düşmanımız? Acaba seçim muhtemel dostlardan birinin lehine digerinin aleyhine mi olmalıydı? Kuzey Irak'ta Türkiye-İran sınırında  ben de bu soruya cevap bulmaya çalışıyordum. 

Kürt yeraltı örgütü PKK ve tabii ki özerk bir devlet için bütün dünya ile savaşan Kürtleri görmeliydim. 

Düşüncemiz bu örgütün lideri ile bulaşabilmek idi ve kendisi buralarda bir yerlerde gizleniyordu. İran, Türkiye ve Irak sınırındaki bu dağlara Kürdistan bölgesi deniyordu, Örgüt lideri Murat Karayılan da  son iki senedir sessizliğini koruyor ve görünmüyordu. Bizimle beraber olan askerleri ise kendisine ulaşmanın zaman alabileceğini söylerken aslında kendisini görebileceğimizden de pek emin değillerdi galiba. Zaman bize dünya üzerinde bir devleti olmayan halkı tanımamıza da elveriyordu.

Dünyada 40 milyon kadar Kürt yaşamakta ve büyük çoğunluğu da bu bölgede bulunmaktadır. (Harita'da İran, Irak, Suriye ve Türkiye) (Doğu İran ,Kuzey Irak, Kuzey Suriye ve Güney Doğu Türkiye) 

Bütün bu ülkelerden sadece Kuzey Irak'ta Kürtler Otonomi yönetimi elde etmeyi başarmışlardır. Gerçek ama çok kırılgan bir otonomidir bu.

KÜRDİSTAN’I DA İSRAİL’İ DE SEVİYORUZ
Bu yeni devlette inanmayacağınız bir ekip ile buluştuk. Yahudi olmayan Iraklı Kürtler ve bir taraftan özerk bir Kürt devleti için mücadelelerini verirken diğer bir taraftan hayatlarını tehlikeye atmakta ve tehditler almaktalar, bunu da çok basit bir neden ile yapmaktalar. Bir karar vermişler ve diyorlar ki “biz yani İsrail onların gerçek dostlarıyız”.
Şarkı:
Kürdi Kurdistan
Güzel İsrail
Kurdi Kürdistan
Güzel İsrail
Bunu da onu da seviyoruz
Dünyanın sonuna kadar
İkisini de seviyoruz
Ahir zaman'a kadar
Bu İsrail-Kürttür. Bizim projemiz budur.
Tel-Aviv ve Erbil
Ellerini birleştiriyorlar.
Tel-Aviv ve Erbil
Ellerini birleştiriyorlar.
Birlikte aslanlar gibi olacağız
Birlikte aslanlar gibi olacağız

Asker
Davud seninle tekrar buluşmak güzel.
Kanayan Irak'ta DAVUD  BAĞISTANİ güçlü isimlerden biridir.
Davud Bağistani Kürtlerin özgürlüğü için savaşan isimlerin başında geliyor ve Saddam Hüseyin kendisini 9 sene cezaevinde tuttu. Aralarındaki her türlü fikir ayrılıklarına rağmen Şiiler ve Sünniler hatta Amerikan askeri komutanları kendisine saygıda kusur etmemekteler ve gereken konularda da fikrine başvuruyorlar.
Asker
Oğlun hakkında duyduklarıma çok üzüldüm.
Davud Bağıstani
Sağol teşekkür ederim
İtai
Bir hafta içinde Davud'un iki oğlu da öldürüldü. İran sınırında İranlı askerler ile girdikleri çatışmada öldürüldüler ve bu uğurda Türkler tarafından da öldürülen onlarca aile efradına eklendiler.
Kendisi mi?
Anlaşılan bütün anlaşmazlık bedeni üzerinde. Vücudu mermiler ve şarapnel parçacıklarından delik deşik. Bu çatışmalar İranlılar, Suriyeliler, Iraklılar ve Türkler ile oldu.
Davud
Korkmuyorum, İran'dan, Türkiye'den, Bağdad'tan ve de Başer Esad'tan korkmuyorum ve de Eşşek Hasan Nasarallah'tan hatta o Deli (mecnun) Ahmedinecad'tan korkmuyorum.
Ben sadece benimle calışanlardan korkuyorum. Kendim için değil.
İtai
Davud'a ve üzerindekilere bakın. Hayatını en fazla tehdit eden ve en fazla koruyan şeyler bunlar:
Üzerinde sigara içmek ÖLDÜRÜR yazan bir sigara paketi..
Ancak en fazla korkutan ise IRAK PASAPORTU...
Dünya çapında en tehlikeli ülkeye ait olmak, her gün onlarca insanının patlamalarda öldüğü bir ülkeye ait olmak kolay olmasa gerek.
Irak'ın içinde Davud, İsrail ile Kürtler arasında bir dostluk dergisi çıkartmaya karar vermiş. Üzerinde Davud'un Yıldızı olan, herkes görsün ve kıskansın diye....
Koruma:
Silahı öne koyalım mı?
İtai :
Bu ne ?
Davud:
Bu güvenlik için.
Toprağımız İsrail gibidir. Biliyor olman lazım öldürmezsen seni öldürürler. Hamas'ı öldürmezsen Hamas seni öldürecek.

İtai:
Hiç bunu kullanman gerekti mi?
Davud:
Evet. Hepsinden var bende
Makineli var , Uzi var , yeterince ve fazlası da var.
Kontrol Noktası
İtai
Bundan evvelki Irak seyahatlerimde ne zaman kontrol noktasına yaklaştımsa hep paniklemişimdir. Her zaman belki de şimdi beni enseleyecekler ve İsrailli olduğumu anlayacaklar ve bitirecekler işimi....
Davud
Selam, sana İSRAEL-KÜRD dergimizin bir nüshasını vermek istiyorum. Al bu sana bir tane de komutanına ver. Dedim sana...
İtai
Ok , ilk defa anladım ki İsrail burada düşman değil.
İSRAİL MÜTTEFİĞİMİZ
Barazan İbrahim (İsrael Kurd Yazarı) Çoban'a:
“Bu bizim dergimiz İSRAİL KURD”
Burada İsrail'in bizim müttefikimiz olması gerektiğini yazıyoruz.
İsrail ile problemin var mı?
Çoban: YOK
İtai
Anlıyorum ki Davud ve arkadaşları bu fikri devrime destek verenler. Bu da bana bölgedeki insanların bir İsrailli olarak bana neden ateş etmediklerini izah ediyor.
İtai
Bunlarda 35 senelik resimler... Bu resimler taraflar arasındaki tarihi bağı anlatmaya yardım edebilir belki.
Resimdeki Kürtler aslında Mossad üyeleridir.
Mossad'ın özel bir birliği Kürtlere destek olmak içim Kuzey Irak'a gelmiş. Bu küçük birliğe komuta eden yetkili ise ELİYEZER SAFRİR idi.
12.02
Eliyezer Safrir (Gayzi)
Irak'a gönderilmiş olan eski Mossad elçisi:
Kürtler ile İsrail halkı arasında Büyük bir aşk ve sevgi vardı.
Bu bizim açımızdan bizimle çatışma halinde olan bir ülke içindeki bir dostluk penceresi idi bu. Durumu kavrayabilen herkes bu durumu anlayabilir tabii ki.
İtai 12.29
Anafikir açık ve anlaşılır. Bütün bu düşman içinde dostlarımızın da olmasıydı.
Bizimki gibi müşterek düşmanları olan dostlar ile birleşerek onları (düşmanları) birlikte defedeli.
(Çevirmen notu: Düşmanlardan söz edilirken işaretlenen haritada İran, Irak ve Suriye işaretlenmiş Türkiye düşman olarak sınıflandırılmamıştır)

MOSSAD KUZEY IRAK’TA

ELİYEZER SAFRİR:
Onlara Uçak Savar topları sevk ettik. Aynı zamanda saha topları. Belli bir aşamada kendilerine 'Sterella' omuz füzeleri de verdik. Kurslar da verildi tabii ki. Land Roverim’de Sterella füze atar ile gittim ve umudum Irak uçağı düşürmekti orada.Sınıf'ın tatbikatı esnasında bir Irak uçağı göründü, bir füze yöneltmekten ve ateş etmekten daha basit ne vardı ki?
İtai 13.09
Bundan 35 sene sonra ERBİL pazarına gelerek bu ittifaktan kalan bir şeyler kaldı mı diye bakmak istedik. Sorun gerçek bir  sorundur. Bu bölge ne yaparsan yap Müslüman bir bölge ve bazen de aşırı İslamcılar insanlarını çok açık bir şekilde eğitmekte.
Satıcı:
Saddam Hüseyin zamanında İsrail'i bizlere çok kötü bir şekilde tanıttılar ve bizim onları öldürmemiz ve kafalarını kopartmamız gerektiği oğretildi.
İtai: 13.47
Bütün Irak basının ve gerek Arapça gerekse Kürtçe yayınların yer aldığı ve de Saddam Hüseyin'in geçmişini anlatan kitapların satıldığı gazeteci tezğahlarında Davud'un dergisi oldukça saygın bir yer kaplamakta ve İsrail'i Kürt dünyasına tanıtmaktadır.
Dergi alıcısı:
Bu dergi bizim İsrail kültürünü anlamamıza yardımcı oluyor., Orada yaşayan insanları tanıtıyor. Bence onlarda iyi insanlardır. Artık onların kötü olduklarını düşünmüyorum.
Davud Bağistanı:
Ortadoğu’da bunu benzeri bir durum yoktur. Kürt halkının acısına benzer bir acı mevcut değildir. Yahudi halkının tarihine benzerlik dışında kimsenin tarihi Kürt tarihine benzemez. Ve ben buradan Yahudi halkına sesleniyorum, anlasınlar, Kürt halkının acısını anlasınlar. Onbinlerce Kürt çocuğu bu dağlarda öldüler. Bu Hitlerin yaptıklarından daha az acımasız değil. Biz Yahudilere bakıyoruz, öğrenmeyi seviyoruz, nasıl ki Yahudi milleti bütün bu acılardan ve ölümlerden sonra, yıkım ve ezilmelerden sonra, Hamurabi'den ve de Hitler’den sonra nasıl İsrail devletini kurabildi, bir millet ve vatan kurdular. Biz Kürtler de bu tecrübeyi istiyoruz sizlerden, ihtiyacımız var buna.

Hiç yorum yok:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder