3 Aralık 2020 Perşembe

İŞTE O TÜM KANALLARDAN YASAKLANAN COVIT-19 AŞISI GERÇEKLERİ VİDEOSU !!!

BİLİM ADAMLARI COVIT-19 AŞILARI HAKKINDA İFŞAATLARA VE "YASAKLANAN" GERÇEKLERİ DUYURMAYA DEVAM EDİYOR!





LÜTFEN BU VİDEOYU ÇOK DİKKATLİ DİNLEYİNİZ VE KALDIRILMADAN PAYLAŞINIZ.

ÖNCE YOU-TUBE KANALIMA YÜKLEDİM, KALDIRILDI! 

SONRASINDA CHEMTRAILS GRUBUMDA YAYINLADIM, KALDIRILDI...

FACEBOOK SAYFAMA YÜKLEDİM, KALDIRILDI. 

VE SON ÜMİDİM BLOGGER SAYFAMDA.. 

YILLARIN DENEYİMİNE SAHİP OLAN VE İKİ BÜYÜK KLİNİĞİN TIBBİ UZMANI OLAN DOKTOR MRS. CARRIE MADEJ'İN "COVIT-19 AŞILARI" ÜZERİNE YAPTIĞI BİLİMSEL AÇIKLAMALAR VE TIBBİ UYARILAR!

22 yorum:

  1. Yazıları okuyamıyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Videoyu banada atabilirmisiniz. orhan.ayse@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınladığım videoları yedeklemiyorum maalesef.

      Sil
  3. Ben hiç kimseden birşey inanmamaya karar verdim artık tek Cc.Allaha güvenim kalmiştır hem fikir deyilim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk sizle bağlantısı yoksa aradakiler de kendi çıkarına göre çarpıtıyor olabilir mi?

      Sil
  4. i. dna eklenmesi... dna'nın genetik kütüphanemize entegre olma olasılığı vardır. aşılarda kullandıkları dna türü nükleik asitlerinin laboratuvar raporlarını fda'ın ve who'nun, efsa'nın pas geçme olasılığı çoook düşük. diyelim ki bu oldu. rakip firmalar, rakip ülkeler ve yığınla üniversite var. elbette bu aşılardaki nükleik asitleri onlar da inceleyip, deneyecekler. yani her şeyin meydanda olduğu bu yıllarda, hiç kimse buna cesaret edemez, sobelenirler.

    bir dna ya da rna kodu bir protein, bir enzim, bir komplex karbonhidrat ya da lipid ürettirir. bir kodla çoklu üretim yaptıramazsınız, en azından bugün. hücreye hem covid-19'un s proteini ürettireceksin, hemde amaçladığın 2. işlevi yaptırtacaksın. belki bir kaç dekad sonra bu olabilir.
    yani covid-19'un s proteinini kodlamak dışında 2. bir nükleik asid yazılımı varsa, kısa sürede keşfedilecektir.

    ii. ama modirna ve biotech'in aşıları mrna aşılarıdır. mrna'lar hiç bir zaman dna kütüphanemize entegre olmaz, asla! ribozomlara park edip, kodunda yazılan aminoasidleri trna'ya taşıttırarak, proteini ürettirir.

    iii. transfeksiyon… evet, bu yeni tür aşı ile elde edilen virusa ait bir proteinin insan hücrelerince ürettirilmesi insan vucudu için bir transfeksiyon. tıpkı faktör 8'i üretemeyen hemofili hastalarında ve sma hastalarının tedavisinde üretilemeyenin transfeksiyon ile ürettirilmeye çalışılması gibi. bunlar gelişmesi gereken, muhtaç duyduğumuz tedaviler. beta talesemide globulini, alfa talasemide a globülini sentezleyemedikleri için yaşamları kabusa dönen çocuklar için, ya da tip 1 diabette üretemedikleri insülin nedeniyle yaşamları zorlaşan çocuklar için transfeksiyon modern tıppın en önemli enstrümanı olacaktır.


    ayrıca, transfeksiyonla elde edilen gdo gıdaları insanlığın geleceğidir. tuzlaşmış adana ve bursa ovalarının toprağında üretimi sürdürebilmek için tuzlu toprakta verimi yeterli gdo buğdayı, domatesi, baklası vs gerekiyor. ya da tarım ilaçlarıyla vucutlarımızın tahrip edilmemesi için, tarım zararlılarına direnç kazandıracak biçimde genetiği değiştirilmiş sebze ve meyve tohumları gerekiyor. gdo kötü amaçla kullanılıyorsa, iyi amaçla da kullanılabilir. tıpkı atom enerjisi gibi. bomba oabilir, insanlık için enerji kaynağı da olabilir.
    gdo, aslında hükümetimizin desteğinin bir an önce alması gereken bir alan. suyun azaldığı, tuzlanmanın ve zirai mücadelenin sağlığa zararlı olduğu bir dünyada gdo'ya hakim bir tarım teknolojisi siha, s500, uzay savaşları kadar önemli.

    diğer iddialarının arkasında kendi bile durmuyor, komplo teorilerine sığınarak, moderna'yı kötülüyor. ancak kagvede, aile ve arkadaş sohbetlerinde, bize geyik mevzusu olur.

    moderna 10 yıl önce ve sırf konvansiyonel tedavilerin (steroid, cerrahi, kemoterapi, immünosüpresan vb) dışında yeni bir tedavi ortaya koymak için kurulmuş. rna, dna tedavileri gibi yeni alanlarda 10 yıldır çalışıyorlar. alman biotek aşı firmasını konumu ve uzmanlığı da öyleydi. onlar da tümöre karşı geliştirmeye çalıştıkları dna, rna yaklaşımlarını hızla covid-19 için aşı geliştirmede kullanmaya başladılar.

    ama...

    haklı olduğu şey zorunlu kobay olma durumumuz. ilk denenen tedavi onun için risklidir. 30-40 bin kişi bile milyarları temsil edemeyeceğine göre komorbit bir hastalığı olanlar elbette bu riski alabilecektir. ama rism grubuna girmeyen milyarlarca insan seneye yayınlanacak raporları bekleyebilir ve bu insanlık için de daha sağduyulu bir yaklaşım olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli ve ayrıntılı cevabınız için teşekkür ederim. Peki madem herşeyin meydanda olduğu bir zamandayiz; dünyanın heryerinden (TR dahil) alanında uzman binlerce hatta onbinlerce bilim insanlarından oluşan " Büyük Barrington Deklarasyonu" nün nedenmeydana çıkması engelleniyor? Neden sosyal platformlarda paylaşılan bu deklarasyon siliniyor? Link aşağıda. Cevabınizi merak ediyorum saygılarımla..

      Not: Alanında derken Tıp alanında , hangi alandan kim imzalamış ayrıntılı inceleyebilirsiniz.

      https://gbdeclaration.org/great-barrington-declaration-turkish/

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Sen kesinlikle küreselcilerin adamısın fourtwavecoffie nick'li yazar. Moderna'dan kaç para aldın açıkla.

      Sil
  5. https://youtu.be/spBG-UlNATc videonun orijinali bu linkte

    YanıtlaSil
  6. https://www.youtube.com/channel/UCo2yKyA0OQnJwEp5jzyfBxw
    EMF-ECOLOGY-HEALTH health kanalının diğer orijinal videoları için ekteki linke bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. Aşı yı riskli buluyorum. Kobay olarak kullanılmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Yiyecek sıkıntısı sebebiyle GDO'lu üretim yapılması,belkide insanlığa yapılması planlananların ilk aşamasıydı.
    GDO'lu ürünlerin insan fıtratına(biolojik)uygun olmadığı malûm;bu sebepten nice hastalıklar ortaya çıktı;şeker,kalp,tansiyon,alerji,kanser vb.gibiler.
    İnanalar için rızk,kullara garanti olarak verilmiş,yani;Allah,her yarattığının(insan,hayvan,bitki vs)rızkını da beraber yarattığını,bunu garanti ettiğini buyuruyor.
    Algılar;yandık,bittik,mahvolduk söylemleri ise sadece angarya!
    Lisufermiş!
    Bırakın bu şeytani duruşları;her planlarınız(060606)da ayak izlerini aşikâr!
    Kâinatın yegane sahibi Allah'dır ve onun üzerine oynanan tüm oyunlar ve planlar boşadır!
    Zafer ancak,Allah'a inananlarındır!
    "Onlar tuzak kurdu,Allah'da tuzak kurdu;Allah,tuzak kuranların en hayırlısıdır!"

    YanıtlaSil
  9. En büyük korkum bu aşı yüzünden imanımdan olmaktır.Zaten fakirlik içinde bir dünya hayatı çekiyorum.Ahiretimi de bu aşı yüzünden yakmaktan korkuyorum. Farkında olmadan bile olsa ilerleyen zamanlarda insan tarafından yapılan oyuncak dijital bir tanrıya inanmak zorunda kalmaktan,dijital köle olmaktan korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cokhuz
      El ykelimelere fokmussunuz t

      E
      B

      R

      İk ediyorum sizi.yegane korkumuz budur

      Sil
    2. fizyolojik olarak vücudunuz ve aklınız üzerindeki kontrolü kaybettiğiniz an zaten dini sorumluluklarınız da kalkar bu bakımdan korkmaya gerek yok

      Sil
  10. Merhabalar WhatsApp butonu da ekleyebilir misiniz?Paylaşmak daha kolay olur.

    YanıtlaSil
  11. İNTERNETTE BU KONUYLA İLGİLİ fourwavecoffee Arkadaşa yanıt evet sizin yazdiklariniz mantikli ve doğru AMA HERKES SİZİN GİBİ İYİ NİYETLİ OLMADIĞI İCİN BİRDE KURESEL AKİL BUNLARİN AMACİ SİZİN DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ GİBİ İYİ NİYETLE BU ASİYİ URETMEDİLER İNTERNETTEN BU KONUDAKİ DOKTOR ARASTİRMACİ YAZARLARİN ULASTİKLARİ BİLGİLERİ VİDEOLARİ İZLEMEK GEREKİR UST AKİL DENENLERİN AMACİ
    MAALESEF BU ASİYİ OLANLARİN DNA VE RNA LARİNİ DEGİSTİRİP GELECEKTE DOGACAK NESİLLERİ CİNSİYETSİZ NOTR İNSAN LARA DONUSTUREBİLMENİN YOLUNU AÇMAK VE 5G 6 G BAZ İSTASYONLAR ARACILIĞIYLA İSTEDİKLERİ FREKANSLARİ GONDERİP ASİ OLANLARİ İSTEDİKLERİ SEKLİLFE MUDAHALE EDEBİLMEK V.S

    YanıtlaSil
  12. 76 yaşındayım.deniz kenarında bir köyde yaşıyorum.covid 19 dan kaçtım.Önum denız sırtimda kapidağ.Bahçeye sebze ekiyor ve balık yakalayarak yaşıyorum.
    Bugüne dek büyuk bir hastslığım olmadi.Emperyaloşt Batının kobayı olmak istemiyorum.
    Aşı falan da olmadım olmak da istemiyorum.
    İlac falan da kullanmıyorum.
    Doğadan ot toplayıp yiyiyorum.
    Ihlamur , Adacayi taxe nane ve limonlu suyu ihmal etmiyorum.
    Dogal inek sütu alip yoğurt tutuyorum.
    Köyde çıkan zeytinyaginı kullaniyorum.Velhasıl Sağliklı besleniyorum.
    Sagliklıyım şükür. Daha ne isterım yaşamdan.MUTLUYUM.
    Herkese edenlik ve sevgı yüklü yarınlar dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil